Szállítás & Visszaküldés

UTOLSÓ FRISSÍTÉS: 2024. MÁJUS 16.

Hová szállít a NERDS?

A NERDS a nerdsbeauty.hu oldalról kizárólag Magyarországra szállít.

Szállítási költség

A megrendelések munkanapokon (hétfő – péntek, ünnepnapokat kivéve) kerülnek feldolgozásra és kiszállításra.

Szállítási módok

Házhozszállítás futárszolgálattal:

FUTÁR PARNERÜNK – GLS (1 munkanapos szállítás, az egész ország területén.)

Ingyenes szállítás minden 20.000 Ft feletti rendelésre.

20.000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási díj 1.290 Ft.

Szállítási idő

1 munkanapos szállítás, az egész ország területén.

A legtöbb rendelést 1-3 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak, a termékek elérhetőségétől függően. Nagyon forgalmas időszakokban, például akciók alatt, előfordulhat, hogy egyes rendeléseknél 3-5 napra is szükség lehet a magas volumen miatt.

A szolgálttaás menete: A GLS munkatársai az általad megadott címre fogják kézbesíteni a csomagot. A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni részedre. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt küld. Sikertelen kézbesítés esetén az általad megadott telefonszámon felveszik Veled a kapcsolatot a második kiszállítási időpont egyeztetésével kapcsolatban. Sikertelen egyeztetés esetén a GLS a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a GLS értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Visszaküldés

A visszaküldést a szállítást követő 14 napon belül kell kezdeményezni. A terméknek sértetlennek és bontatlan állapotban kell lennie. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

Kérlek vedd figyelembe, hogy nem vagyunk felelősek az olyan megrendelések sérüléséért, hibájáért, eltéréséért vagy elvesztéséért, amelyek nem a mi cégünk által lettek kézbesítve, azaz a máshol leadott rendelések teljesítéséért.

A rendelt termékek értékét 5 munkanapon belül visszatérítjük a csomag visszaérkezése után. A szállítási díjat ebben az esetben nem áll módunkban visszatéríteni. Ha egy olyan terméket küldesz vissza, amely jogosult volt egy ajándék bónuszra, kérjük, mellékeld az ajándékot is a visszaküldéshez. Az ajándék terméknek szintén sértetlennek és bontatlannak kell lennie. Ha az ajándékot megtartod, akkor az ajándék értéke levonásra kerül a visszatérítésből.

Kérjük, a visszaküldött termékeket, a rendelésszámmal ellátva, az alábbi címre küldd:

ONLINE VISSZAKÜLÉSEK

T.B.G. MAGYARORSZÁG KFT. – NERDS

60 SZÉCHENYI UTCA, 2220 VECSÉS, MAGYARORSZÁG

Mi történik, ha nem vagyok elérhető a címemen a csomag kézbesítésekor, vagy nem veszem át a csomagomat?

Ha olyan helyzet adódik, hogy a vásárló nem elérhető a megadott szállítási címen, és a csomag visszakerül hozzánk, annak ellenére, hogy a szállítási dokumentumokon megadott cím helyes, akkor a visszatérítés összegéből 3.500 Ft-ot visszatartunk. Ez az összeg a kezdeti szállítási próbálkozás során felmerült és a visszaküldéssel keletkezett költségek egy részét, valamint a feldolgozási díjunkat kompenzálja. Ez az intézkedés lehetővé teszi számunkra, hogy fenntartsuk elkötelezettségünket a tisztességes és hatékony szolgáltatás iránt minden vásárlónk számára.

Mi a teendőm, ha törött termékeket kaptam, hiányzó termékek vannak a csomagomban, vagy eltűnt a csomagom?

Amennyiben a csomag láthatóan sérült szállítás közben, kérlek, mindenképp jelezd a futárnak, valamint nekünk is (fotóval mellékelve) a hello@nerdsbeauty.eu  e-mail címen. Amennyiben a csomagban lévő termékek sérültek/hibásak, szintén ugyanezen az e-mail címen tudod felénk jelezni fotóval kiegészítve.

Kérlek vedd figyelembe, hogy 5 nappal a csomag kézbesítése után már nem tudjuk kezelni az jellegű panaszokat.

0
    0
    KOSARAM
    A kosarad üres. :(Vissza a Shopba