Szállítás & Visszaküldés
UTOLSÓ FRISSÍTÉS: 2024. MÁJUS 16.
Hová szállít a NERDS?
A NERDS a nerdsbeauty.hu oldalról kizárólag Magyarországra szállít.
Szállítási költség
A megrendelések munkanapokon (hétfő – péntek, ünnepnapokat kivéve) kerülnek feldolgozásra és kiszállításra.
Szállítási módok
Házhozszállítás futárszolgálattal:
FUTÁR PARNERÜNK – GLS (1 munkanapos szállítás, az egész ország területén.)
Ingyenes szállítás minden 20.000 Ft feletti rendelésre.
20.000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási díj 1.290 Ft.
Szállítási idő
1 munkanapos szállítás, az egész ország területén.
A legtöbb rendelést 1-3 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak, a termékek elérhetőségétől függően. Nagyon forgalmas időszakokban, például akciók alatt, előfordulhat, hogy egyes rendeléseknél 3-5 napra is szükség lehet a magas volumen miatt.
A szolgálttaás menete: A GLS munkatársai az általad megadott címre fogják kézbesíteni a csomagot. A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni részedre. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt küld. Sikertelen kézbesítés esetén az általad megadott telefonszámon felveszik Veled a kapcsolatot a második kiszállítási időpont egyeztetésével kapcsolatban. Sikertelen egyeztetés esetén a GLS a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a GLS értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
Visszaküldés
A visszaküldést a szállítást követő 14 napon belül kell kezdeményezni. A terméknek sértetlennek és bontatlan állapotban kell lennie. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
Kérlek vedd figyelembe, hogy nem vagyunk felelősek az olyan megrendelések sérüléséért, hibájáért, eltéréséért vagy elvesztéséért, amelyek nem a mi cégünk által lettek kézbesítve, azaz a máshol leadott rendelések teljesítéséért.
A rendelt termékek értékét 5 munkanapon belül visszatérítjük a csomag visszaérkezése után. A szállítási díjat ebben az esetben nem áll módunkban visszatéríteni. Ha egy olyan terméket küldesz vissza, amely jogosult volt egy ajándék bónuszra, kérjük, mellékeld az ajándékot is a visszaküldéshez. Az ajándék terméknek szintén sértetlennek és bontatlannak kell lennie. Ha az ajándékot megtartod, akkor az ajándék értéke levonásra kerül a visszatérítésből.
Kérjük, a visszaküldött termékeket, a rendelésszámmal ellátva, az alábbi címre küldd:
ONLINE VISSZAKÜLÉSEK
T.B.G. MAGYARORSZÁG KFT. – NERDS
60 SZÉCHENYI UTCA, 2220 VECSÉS, MAGYARORSZÁG
Mi történik, ha nem vagyok elérhető a címemen a csomag kézbesítésekor, vagy nem veszem át a csomagomat?
Ha olyan helyzet adódik, hogy a vásárló nem elérhető a megadott szállítási címen, és a csomag visszakerül hozzánk, annak ellenére, hogy a szállítási dokumentumokon megadott cím helyes, akkor a visszatérítés összegéből 3.500 Ft-ot visszatartunk. Ez az összeg a kezdeti szállítási próbálkozás során felmerült és a visszaküldéssel keletkezett költségek egy részét, valamint a feldolgozási díjunkat kompenzálja. Ez az intézkedés lehetővé teszi számunkra, hogy fenntartsuk elkötelezettségünket a tisztességes és hatékony szolgáltatás iránt minden vásárlónk számára.
Mi a teendőm, ha törött termékeket kaptam, hiányzó termékek vannak a csomagomban, vagy eltűnt a csomagom?
Amennyiben a csomag láthatóan sérült szállítás közben, kérlek, mindenképp jelezd a futárnak, valamint nekünk is (fotóval mellékelve) a hello@nerdsbeauty.eu e-mail címen. Amennyiben a csomagban lévő termékek sérültek/hibásak, szintén ugyanezen az e-mail címen tudod felénk jelezni fotóval kiegészítve.
Kérlek vedd figyelembe, hogy 5 nappal a csomag kézbesítése után már nem tudjuk kezelni az jellegű panaszokat.